|  | 

Reklama

Bony rabatowe

5.00 avg. rating (87% score) - 1 vote

Sieci handlowe, obojętnie czy małe, czy też duże, rodzinne czy międzynarodowe, muszą robić wszystko, by stale przyciągać do siebie nowych klientów, a tych już przyciągniętych przy sobie utrzymać. Konkurencja w handlu jest bardzo duża i jeżeli klient będzie z czegoś niezadowolony lub nawet nie do końca usatysfakcjonowany, to bez żadnych skrupułów pójdzie do konkurencji i to właśnie tam zrobi zakupy. Przykładowo, bardzo dobrym pomysłem na to, by przyciągnąć klientów do siebie i swojej działalności są bony rabatowe, które można wprowadzić na zakupy części lub całości naszego asortymentu towarów. Oczywiście, takich bonów nie rozdaje się za darmo, trzeba więc wymyślić dobry program lojalnościowy, który usprawiedliwi ich istnienie. Tu sprawdzi się na przykład wręczanie klientowi punktów po każdym dokonanym zakupie, a ich ilość niech będzie zależna od wielkości tych zakupów. Po uzbieraniu określonych ilości tenże klient dostanie w prezencie bon rabatowy, który będzie mógł zużyć w naszym sklepie.

Zobacz także pozostałe artykuły:

bony-rabatowe

ABOUT THE AUTHOR

Podobne teksty:

  • Ogłoszenia dla studentów

    Ogłoszenia dla studentów

    Krytycznie podchodzi się do obrzucania się za dużą liczbą obowiązków. Wśród studentów panuje wręcz przekonanie, że im mniej pracy mają do wykonania, tym korzystniej. Są jednak osoby, które poświęcają ogromne pokłady czasu i energii w inwestycję opartą na rozwoju swojej wiedzy i umiejętności i decydują się na podjęcie dwóch kierunków studiów jednocześnie. Czy takie połączenie

  • Kampanie facebook

    Kampanie facebook

    Wiesz ilu jest użytkowników Facebooka? Obecnie jest to około 1,65 miliarda internautów! Robi wrażenie, co? I każdy z nich może dowiedzieć się o Twojej firmie. Ale czy na pewno tego chcesz? Odpowiednio przygotowane kampanie Facebook pozwalają na dotarcie do ogromnej ilości osób. Co ważne, nie są to osoby zupełnie przypadkowe. Mamy możliwość bardzo dokładnie spersonalizować